piątek, 26 grudnia 2014

Święta, szkoła i inne ;*

    Jak wam mijają święta misiaczki? Mi nawet dobrze :D Kolacja wigilijna się udała, a atmosfera była przecudowna heh ;** Co dostaliście pod choinkę? Jam dostałam gitarem elektrycznom ;DDDDDDDDD
Nie da się opisać mojego szczęścia. Ehhh... moi sąsiedzi nie będą mogli przeze mnie spać, ale co tam.

   Niedawno zaczęłam chodzić do pierwszej gimnazjum. Jest kilka km od mojego miejsca zamieszkania, ale ma najwyższe noty, że tak się wysłowię, a ja się chcę dobrze wykształcić i takie tam ^-^ (o tym w innym poście). Bałam się tam pójść ze względu na to, że jest to ogromna szkoła, a ja prawie nikogo tam nie znałam, ale już pierwszego dnia zapoznałam się z dziewczyną- Zuzanną :D. Ona też prowadzi bloga, tylko, że takiego artystycznego, bo wiecie to taki mega talent. Aktualnie wszyscy się pytają skąd się z Zuzią znamy, a my tylko ze śmiechem odpowiadamy, że dopiero teraz się poznałyśmy. Dobrze się zaaklimatyzowałam w tej szkole (nie wiem jak to napisać xd), mam pełno znajomych z najróżniejszych klas i oczywiście crush'a *-* i coś jeszcze bardziej oczywistego w moim przypadku- on nie wie, że jest moim crush'em heheszky ;p.

   Tutaj jej bloguś :D ---> http://cattynightstudio.blogspot.com
Jeśli ktoś by się chciał nauczyć rysować czy coś, to tam macie TUTORIALE <3
PS: Ja mam "prywatne lekcje" w szkole na zajęciach hehe (siedzimy razem w ławce więc wiecie).

Dorzucam jeszcze zdjęcie mojej gitarki ze wzmacniaczem i takie tam (nie zwracajcie uwagi na dywan, ponieważ my zawsze spędzamy święta u mojej babci ;*) :

Życzę wam szczęśliwego Nowego Roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz