sobota, 8 listopada 2014

Trochę o mnie ♥

Stwierdziłam, że oprócz pisania fan fiction, będę dodawała posty z wydarzeń z mojego życia oraz moje jakże genialne pomysły na sama nie wiem co ^-^

Na początek dam kilka faktów o mnie, abyście mogli mnie lepiej poznać ;*

1. Zaczęłam aktualnie pierwszą klasę gimnazjum.
2. Urodziłam się 23 lutego 2001 r.
3. Przedmioty, które w ogóle mi nie sprawiają kłopotu to matematyka i angielski, jak narazie również biologia, fizyka i niemiecki.
4. Nienawidzę języka polskiego.  To jest po prostu złoooooo w czystej postaci xd
5. Jak najszybciej chcę się wyprowadzić z kraju do Anglii, jak się uda to pojadę tam na studia, albo do prywatnej szkoły zamiast w Polsce do liceum. Niestety wszystko zależy czy udało by mi się zdobyć stypendium ;/
6. Należę do 5SOSfam i jestem directioner ♥♡♥♡♥
7. Mam brata, którego nienawidzę. Jest dwa lata starszy, ale wiekiem umysłowym sięga czasów płodu.
8. Raz mi się udało zdobyć średnią 6.0 (wiem musiałam się pochwalić), ale to nie znaczy, że jestem kujonką,  po prostu jestem słuchowcem i zapamiętuje wszystko z lekcji wystarczy, że będę słuchać nauczyciela.
9. Nie rozumiem czemu pingwinów nie wolno hodować jako zwierzątka domowe. Przecież one są takie urooooocze *-*
10. Nie znam nut, ale trochę potrafię grać na pianinie i gitarze.

Okey, na początek tyle wystarczy.
Pozdrawiam wszyyyyyyystkich moich czytelników ;*

Jeszcze dodałam zdjęcie, które obrazuje Niallera jako przykład mnie zawsze na wf. Proszę zrozumcie o co mi chodzi, bo nie potrafię się dzisiaj wysłowić.

2 komentarze: